B IS BACK!

Nu måste jag ta tag i bloggandet! J har ju bloggat mycket mer än mig! Shame on me!

Men jag måste erkänna att J är mycket mer intressant och har bätte inlägg...


Tänkte först och främst försvara USA, eftersom J kritiserar det så mycket.
Landet är stort som fasen, därför finns det olika lagar i delstaterna. Vissa sämre än andra...
TÄNK ER SJÄLVA ATT STYRA ETT SÅ JÄKLA STORT LAND MED MASSA OLIKA DELSTATER SOM REPRESENTERAR SÅ OLIKA MYCKET SAKER?!

En lösning p ådet hela skulle vara att splittra landet i olika bitar, men skulle ni orka med alla krig och all förödelse?

Åk dit innan ni kritiserar hela landet för fan! Prata med människorna där, upplev, få ett perspektiv utan att tänka på allt som står i tidningar och som ni ser på tv. USA är så mycket mer! Jag vet att det finns massa skit  där, jag har själv sett en del.
 Men för det ska ni som inte ens besökt landet snacka så mycket BULLSHIT om det, känns lite ologiskt ;)




FÖRRESTEN, shoppingen där är så fucking GREAT! Kärlek åt det landet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


With love /B

comments

write a comment:

name:
remember me?

e-mail:

blogg address:

comment:

trackback