B&J in sthlm

I tisdags åkte B och jag till staden med stora esset, B skulle på en i.d. make-up kurs och jag fick följa med p.g.a avhopp. Kursen var jobbig för mig men mer intressant för B, när det väl tog slut skulle vi ta t-banan till liljeholmen och självklart gick vi vilse. J, som alltid är den som tar tag i sakerna, frågar om vägen till närmaste t-bana och varför inte fråga Arne Hegerfors tänkte J. Han visade oss vägen till Carlaplan och vi begav oss till vårat skööööna hyrda rum och sov.
På söndagen fick jag, J, förfrågan om att sitta hårmodell, på Björn Axén salongen i Åhléns City, och det är klart att jag ställde upp. Jag har kvar samma frisyr men har ett tunnare hår, allt blev helt enkelt finare!



Ha det mys!
/J

comments

write a comment:

name:
remember me?

e-mail:

blogg address:

comment:

trackback