Nyår 08/09

Jag och B slog till med att åka upp till huvudstaden över nyår, som alltid har vi ooootroligt svårt att passa tider. Vi skulle vakna vid 7:00 på onsdagsmorgonen, såklart sover vi lite längre och istället vaknar vi 8:15. Stressade som vi var åt vi frukost, borstade tänderna, duschade, gjorde oss ordning och tog oss till stationen på 45 minuter.
På vägen upp till Stockholm passade vi på att se en film How To Lose Friends And Alienate People, enligt imdb.com har filmen fått i genomsnitt 7,1/10 i betyg, B ger den 4,5/10 och själv ger jag den nästan 8/10 då jag tycker att att Sidney Young var så klockrent skruvad och borta (och hans dialekt gör inte saken sämre!)  Och för alla män som läser detta så kan jag säga att Megan Fox är med i filmen, Megan Fox som är utvald som världens sexigaste kvinna av FHM 2008. Bara det gör denna film värd att se. Jag tycker ni ska se den, B tycker inte att man missar något.
 



Gällande shopping så kan jag säga att jag hittade ett par för jävligt snygga byxor, vilka fullbordade min nyårsoutfit. Jag valde mellan att ha en svart fluga eller en gråsvart slips. Efter många om och men blev det slipsen som vann, detta blev resultatet.


Nog skrivet om detta nu. Nu ska B och jag fortsätta att se på Sex And The City.
Ha det bra allihopa och gott nytt år!

Ps. B fann en ny favoritlåt som jag har lyssnat på en hel del på sista tiden.

Ds.



B får skriva om sin outfit senare. :)

comments
Postat av: jennifer

sv: nej det tycker inte jag heller, men den är skön att gå runt i då oc hdå :)

2009-01-02 @ 20:44:35
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Adde

Stiligt syssling! ;)

2009-01-08 @ 21:05:16
URL: http://finest.se/userBlog/?uid=30285

write a comment:

name:
remember me?

e-mail:

blogg address:

comment:

trackback