Onlinepizza. Chict att börja beställa pizza?

J är tydligen ganska nyinformerad. ENLIGT MIG! Hahahaha inte fasen visste jag att man kunde beställa pizza genom internet. Nu känner jag mig som en gammal gumma som för första gången startat en data. OH MY!

Jag förstog att man kunde beställa hem kläder och sånt. Det är ju inget märkvärdigt. Men pizza, snart kommer min viking kebab och J:s Kebabkyckling tallrik. På sidan stog det att den skulle komma om en timma. MEN BULLSHIT, är man hungrig så är man. They better deliver it in an hour! Känns ganska amerikanskt med ett pizzabud som kommer hem till en, men det bästa är att det kostar 15kr ;) Billigt&bra, det gillar vi!

Nu till något helt annat. Min hy och mina läppar blir så himla torra under vinter och jag vet att jag inte är ensam i detta land om detta. Men mina goda vänner jag ska hjälpa er med era problem med en enastående produkt!

MÖT CLIMATE CONTROL, LIPTREATMENT FRÅN DERMALOGICA! :D

ca. 100:-


with love  /B

comments
Postat av: Paulina

Ha en bra söndagkväll!

2009-01-04 @ 19:34:21
URL: http://paoulina.blogg.se/
Postat av: Josefin

tack för din kritik;) måste själv säga: varför starta en blogg på nätet (där du absolut inte e anonym) o va anonym ? då kan du lika gärna skriva dagbok..

2009-01-05 @ 14:14:10
URL: http://missexclusive.blogg.se/
Postat av: josefin

Du skriver själv i väldigt konstiga sammanhang.. Och jag skriver som jag vill, gillar du inte de så besök inte min blogg!

2009-01-05 @ 15:56:26
URL: http://missexclusive.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menar bara att vissa grejer du skriver förstår jag inte, och jag tar gärna kritik, skriver inte bara blogg för jag ska få beröm om du trodde det.. Och sen så skriver jag inte bara "och" o "o" skriver även med "&" om du hade läst mina tidigare inlägg hade du sett de.. Jag skriver dessutom om vad jag vill, hur jag vill.. så gillar du de besök inte min blogg.

2009-01-05 @ 18:13:43

write a comment:

name:
remember me?

e-mail:

blogg address:

comment:

trackback